Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
Pentru crearea unui cont online vizitatorii trebuie să citească descrierea fluxului de creare utilizator şi să îşi exprime acordul pentru condiţiile de utilizare a portalului CNPP. Acordul este considerat a fi asumat prin introducerea datelor specifice cererii de creare cont.
Pentru identificarea unică a utilizatorului este necesară completarea formularului de creare cont. Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii şi salvarea cererii nu este posibilă daca acestea nu sunt completate. Datele introduse trebuie să fie conforme cu realitatea.
Structura formularului este următoarea:
Date de identificare:
· Numele şi prenumele
· CNP
· Adresa de e-mail
· Act de identitate
· Adresa de domiciliu
Se introduce text (Cod CAPTCHA)
Se apasă butonul de finalizare formular.
După finalizarea completării formularului se apasă butonul Print pentru a putea fi semnat olograf în original, pe hârtie.
Pentru obţinerea datelor de acces, după ce s-a tipărit cererea trebuie parcurse urmatoarele etape:
· Se semnează cererea;
· Solicitantul se va prezenta personal cu cererea semnată la oricare casa teritorială de pensii, împreună cu actul de identitate în original şi copie sau, după caz, cu documentele justificative în original şi copie pentru fiecare persoană terţă căreia îi va administra contul;
Cererea va fi procesată şi aprobată la nivelul casei teritoriale de pensii. După aprobare vor fi transmise datele de acces (nume utilizator şi parolă) solicitantului, pe e-mailul specificat de acesta în cerere.